Strona www.bixel.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Szukaj Wyszukaj
Wpisz szukaną frazę lub symbol produktu w okienku powyżej.

1. Czy zamówienie mogę odebrać osobiście ?
Nie


3. Jak mogę zrezygnować ze złozonego zamówienia ?
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Wszystkie dane znajdziesz w dziale KONTAKT.

4. Czy ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto ?
Tak, wszytskie ceny na naszej stronie są cenami brutto. Cena jest podana za jedno opakowanie danego produktu.

5. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie ?
Nie, w sklepie istnieje możliwośc złożenia zamówienia bez dokonywania rejestracji. Wystarczy wybrać opcję "szybkie zakupy - bez konieczności rejestracji"
Jednak pamiętaj, o korzyściach z rejestracji:
- Zyskujesz możliwość korzystania z zakładki "Historia zamówień" z możliwością dostępu do informacji o Twoich zamówieniach.
- Możesz przechowywać i obserwować interesujące Cię produkty bez konieczności kupowania.
- Zyskujesz możliwość uzyskania STAŁEGO RABATU na produkty kupowane w naszym sklepie.
- Otrzymujesz powiadomienia o promocjach, wyprzedażach, nowościach.

6. Czy mogę domówić produkty do złożonego już zamówienia ?
Tak, możesz napisać do nas maila w tej sprawie lub złożyć kolejne zamówienie w naszym sklepie. W uwagach podaj nam numer wcześniejszego zamówienia, abyśmy mogli połączyć twoje zamówienia.

7. Poszukuję produktu, którego nie ma na waszej stronie. Czy możecie go dla mnie sprowadzić ?
Tak, skontaktuj się z nami wysyłając zapytanie na adres biuro@bixel.pl. Napisz czego dokładnie poszukujesz, prześlij zdjęcie, podaj wymiary, kolor oraz ilość, która cię interesuje.

8. Mam problem ze złożeniem zamówienia.
Jeżeli masz problem i nie udaje ci się złożyć zamówienia w naszym sklepie, skontaktuj się z nami. Zamówienie możesz wysłać w formie maila lub faxem. Zamówienia przyjmujemy także telefonicznie.

9. Czy posiadacie katalog produktów ?
Z powodu dynamicznie zmieniającej się oferty, nie posiadamy takiego katalogu.

10. Nie mogę się zalogować na waszej stronie ?
Najczęstrzym powodem takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login ( adres e-mail ) lub hasło do konta. Skorzystaj z opcji i kliknij na zapytanie ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA ?
Następnie system poprosi cię o podanie  adresu e-mail, który używałeś podczas rejestracji. Na ten adres otrzymasz nowo wygenerowane hasło.
Odczytaj wiadomość i kliknij na link podany w treści, w celu aktywacji nowego hasła.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się znami, postaramy się jak najszybciej pomóc.

11. Czy zdjęcia produktów odpowiadają rzeczywistości ?
Wszystkie elementy  podczas fotografowania są oświetlane slinym, białym światłe.
Przy świetle dziennym produkty mogę się różnić. Indywidulane ustawienia monitora też mają wpływ na wygląd i kolor elementów.

12. Czy mogę kupić elementy, na których wygraweruję dowolny napis, logo ?
Tak, zapraszamy do naszego działu GRAWEROWANIE . Tu znajdziecie elementy ze stali chirurgicznej, stopów cynku oraz srebra - próba 925. Na tych elementach można wykonać dowolny napis, wygrawerować logo.
Wszystkie ceny w tym dziale są cenami brutto za 1 szt.
W dziale STAL CHIRURGICZNA i STOPY CYNKU podane ceny zawierają usługę grawerowania. Jeżeli interesuje cię produkt bez usługi grawerowania, napisz do nas a przedstawimy ci nową ofertę.
W dziale SREBRO - PRÓBA 925 ceny nie zawierają usługi grawerowania. Koszt takiej usługi to 3,69 zł /1 szt brutto.

Przy każdym produkcie znjadziecie jego opis, wymiary, czas oczekiwania oraz minimalną ilośc jaką trzeba zamówić.
Jeżeli nie znajdujesz produktu, który cię interesuje, napisz do nas, a postaramy się przdstawić ofertę spełniającą twoje oczekiwania.