Strona www.bixel.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Szukaj Wyszukaj
Wpisz szukaną frazę lub symbol produktu w okienku powyżej.

Regulamin hurtowni internetowej Bixel.pl 
 
Określa zasady składania zamówień i zakupu towarów 
oferowanych przez hurtownię.
Bixel.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie Bixel.pl, prowadzony przez firmę Bogdan Bramski RIDEA, ul. Jantar 3, 02-228 Warszawa nr NIP: 526-156-13-78 nr REGON: 140269660 Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem 414053.
Klienci mogą się kontaktować pod następującymi adresami mailowymi:
Biuro - biuro@bixel.pl
Sklep internetowy - internet@bixel.pl, sklep@bixel.pl
 
 Każdy klient hurtowni internetowej Bixel.pl jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i przestrzegania go w trakcie realizowanych transakcji.

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia na oferowany towar przyjmowane są na stronach internetowych  hurtowni.  www.bixel.pl
2. Aby dokonać zakupu należy zarejestrować się lub zalogować (dotyczy wcześniej zarejestrowanych klientów), wykorzystując zamieszczone na stronie głównej sklepu odpowiednie aktywne okna [Rejestracja] lub [Logowanie].
Jest możliwość dokonania zakupów bez konieczności rejestracji i logowania. Wystarczy podać swoje dane kontaktowe oraz wybrać odpowiednią formę dostawy
i płatności.

3. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych podanych w formularzu przez  Klienta, hurtownia Bixel.pl zastrzega sobie prawo odmowy współpracy handlowej.
4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez
7 dni w tygodniu.  Zamówienia złożone w dni powszednie
po godz. 15 lub w soboty, niedziele i święta realizowane będą w trakcie najbliższego dnia roboczego.

II. CENY TOWARU
1. Wszystkie ceny netto i brutto wyrażone są w PLN, EUR lub USD.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
3.Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówione
w Bixel.pl produkty, w tym za koszty dostawy, nie później niż
w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. 
4. Bixel.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów i wycofania towarów
z obrotu bez podania przyczyny.

5. Produkty, które nie podlegają akcjom promocyjnym i obniżkom cenowym w sklepie internetowym www.bixel.pl:
produkty ze srebra próba 925, produkty znajdujące się w dziale "Promocja", produkty znajdujące się w dziale "Obniżka cen", produkty znajdujące się w dziale "Wyprzedaż", rzemienie skórzane, zapięcia wciskane, kleje, pudełka na biżuterię, preparaty chemiczne, zegarki, karty podarunkowe.

 

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Realizacja zamówienia, przy przedpłacie, następuje po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedającego należności za zamówiony towar. Zamówienia, za które należność nie wpłynie na podany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia  potwierdzenia będą anulowane.

W przypadku wyboru szybkiej płatności „Przelewy24”, klient jest automatycznie przekierowany do systemu bankowego
z gotowym formularzem do potwierdzenia. Wpłata jest wtedy natychmiastowa.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany
do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto
i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
 2. Wysyłka towaru następuje w ciągu  max. 3 dni roboczych po zaksięgowaniu należności na naszym rachunku bankowym.
Informujemy, że nie mamy obowiązku pakowania towaru 
w oddzielne torebeczki- wysyłamy opakowania zbiorcze.


3. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT lub paragon fiskalny. Faktura VAT lub paragon są dostarczane w formie tradycyjnej wraz z wysyłką zamówienia.
IV. KOSZTY WYSYŁEK
1. Zamówione towary (przy zamówieniu powyżej 200 PLN), po przedpłacie na konto, są dostarczane na koszt hurtowni,
we wskazane przez Kupującego miejsce w Polsce. Koszt usługi pobrania wynosi 6 PLN.
Przy zamówieniach poniżej 99 PLN, przesyłka jest płatna: Kurierem - 18,00 PLN, Pocztą Polską - 8,00 PL natomiast
dla zamówień powyżej 99 PLN, koszty wysyłki wynoszą: Kurierem - 10 PLN, Pocztą Polską - 0 PLN. Usługa pobrania dodatkowo płatna 6,00 PLN. Przy każdym zamówieniu krajowym Klient ma do wyboru dostawcę przesyłki: Kurier
lub Poczta Polska
Paczki wysyłane Pocztą Polską są nadawane po godzinie 16.00
2. Koszty wysyłek zagranicznych rozpatrywane są indywidualnie.  Realizowane są one po wcześniejszej wpłacie na konto całej sumy, wraz z kosztami wysyłki. Koszt wysyłki zostanie ustalony po otrzymaniu zamówienia na podstawie wagi produktów, wg aktualnego cennika Poczty Polskiej S.A.  http://www.poczta-polska.pl lub firmy kurierskiej.
3. Bixel.pl nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne, lub wtedy, gdy przesyłka nie została odebrana
w terminie. Ponowne wysłanie zamówionego towaru jest możliwe dopiero po opłaceniu przez Klienta kosztów ponownej przesyłki i pokryciu kosztów dostarczenia zwrotu.
4. Miejscem spełnienia świadczenia jest magazyn sprzedawcy, co oznacza, że paczka wydana z magazynu na zlecenie Klienta Kurierowi firmy kurierskiej lub placówce pocztowej, uważana jest za paczkę odebraną.
5. Bixel.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczeniu  przesyłki powstałe z winy spedytora.

 

Zamówienia Indywidualne :
pkt. 1 – Rodzaje realizowanych zamówień indywidualnych PISEMNYCH I TELEFONICZNYCH:
Firma Bixel realizuje dwa rodzaje zamówień indywidualnych po zawarciu umowy ustnej lub pisemnej:
1 – import lub zakup na zasadzie pośrednictwa dla określonych i uzgodnionych z klientem produktów pochodzących od dostawców i producentów krajowych lub zagranicznych.
2 – montaż na zamówienie określonych wyrobów gotowych lub półproduktów na bazie posiadanych lub sprowadzonych na zamówienie wyrobów.

Pkt.2 – Warunki realizacji zamówienia indywidualnego:
pkt.2/1 - Warunkiem realizacji zamówienia indywidualnego są wcześniejsze uzgodnienia z klientem co do przedmiotu danego zamówienia i realnych możliwości wykonania zlecenia, po rozeznaniu możliwości dostawczych i produkcyjnych ustalonych z innymi dostawcami i producentami.
Pkt.2/2 – Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia indywidualnego jest dokonanie wpłaty
przez zamawiającego zadatku określonego w fakturze lub umowie odrębnej jeśli taka została zawarta. Zadatek pobierany jest przez firmę Bixel na podstawie wymogów producenta lub dostawcy na wykonanie zamówionych produktów, jako gwarancja na specjalnie zaangażowane środki, czas i materiały. Zadatek nie podlega zwrotowi poza sytuacjami określonymi w przepisach szczegółowych prawa cywilnego. Firma Bixel przekazuje zadatek do wykonawcy wraz z opisem zamówienia w terminie max.3 dni roboczych od otrzymania wpłaty od zlecającego.
Pkt.2/3 – Czas realizacji zamówienia indywidualnego jest czasem jaki podaje producent przyjmujący takie zlecenie od firmy Bixel, oraz czas potrzebny na transport i odprawy celne w przypadku importu. Firma Bixel może w takich sytuacjach określić tylko w przybliżeniu realny czas
realizacji zamówienia indywidualnego. Czas realizacji jest niezależny od firmy Bixel. W przypadku zawarcia odrębnej umowy na zamówienie indywidualne, obowiązujące są warunki takiej umowy.


V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SKLEP INTERNETOWY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie
14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn.
Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. W przypadku zamówień indywidualnych na zlecenie - import, podstawą zwrotu mogą być tylko wyrażne wady towaru lub towar inny niż zamówiony, po uznaniu takiej reklamacji przez producenta, który wykonał to zlecenie za naszym pośrednictwem. W przypadkach szczególnych strony mogą powołać rzeczoznawców do okreslenia podstawy reklamacji.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać
ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej.
Zwrotu towaru należy dokonać na adres:  RIDEA Bogdan Bramski, ul. Jantar 3, 02-228 Warszawa,
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Bogdan Bramski, RIDEA
ul. Jantar 3
02-228 Warszawa
biuro@bixel.pl


Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................,
numer zamówienia ............................................................................................
Data zawarcia umowy to.................................................,
data odbioru ...........................................................................................

Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

 
Koszt przesyłki i przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

VI. REKLAMACJE
1. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta, a w szczególności kolor towaru czy jego proporcje nie mogą być podstawą reklamacji towaru.
2. Właściciel sklepu www.bixel.pl nie ponosi odpowiedzialności za uczulenia i inne reakcje, jakie mogą wywołać produkty sprzedawane w sklepie internetowymwww.bixel.pl. Produkty te narażone na działanie czynników zewnętrznych ( w szczególności silne promienie słoneczne, kontakt z wodą, potem, środkami chemicznymi  (np. perfumy)) mogą utracić swoje właściwości fizyczne i chemiczne.
3. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu rozpatrywane będą tylko i wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego, sporządzonego w obecności pracownika firmy spedycyjnej.
4. Reklamacji podlega jedynie towar bez śladów użytkowania w stanie nienaruszonym.
5. Podstawę reklamacji stanowi paragon fiskalny lub faktura VAT, dlatego też prosimy o dołączanie dokumentu potwierdzającego zakup do reklamowanego produktu.
6. Towary zakupione w promocji lub na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
7. Zwrotu towaru należy dokonać na adres:  RIDEA Bogdan Bramski, ul. Jantar 3, 02-228 Warszawa,
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


VII. REZYGNACJA Z ODBIORU ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNEGO LUB IMPORTU NA ZLECENIE

1. Rezygnacja z odbioru towaru wykonanego lub sprowadzonego na indywidualne  zamówienie klienta po opłaceniu zadatku /co w świetle prawa stanowi umowę obustronną na wykonanie takiego zlecenia/ jest przypadkiem szczególnym i podlega każdorazowo indywidualnemu rozpatrzeniu i obustronnym negocjacjom.
2. W przypadku braku porozumienia, niedotrzymania odsuniętych w czasie terminów odbiorów, lub brak jakiejkolwiek reakcji na wysyłane ponaglenia i przypomnienia, firma RIDEA zastrzega sobie prawo do zatrzymania zadatku na poczet rozliczenia kosztów poniesionych przez wykonawcę zlecenia. Towar nieodebrany przeznacza w tym przypadku do sprzedaży wolnorynkowej dla odzyskania poniesionych opłat celnych, transportowych, podatkowych i rekompensaty poniesionych nakładów pracy własnej zwiazanej z realizacją takiego zamówienia.
3. W przypadku braku porozumienia firma RIDEA w terminie 6 tygodni od dnia pierwszego powiadomienia o konieczności odbioru towaru wysyła w odstepach czasu /średnio raz na dwa tygodnie/ pisemne przypomnienie o takiej konieczności, zawartej umowie i koniecznosci negocjacji. W przypadku braku 
kontaktu lub zignorowania tych ponagleń zastosowanie mają procedury opisane w punkcie 2 tego rozdziału.
4. W przypadku podjęcia negocjacji i ustalenia warunków odbioru lub rezygnacji z odbioru za porozumieniem stron, zastosowanie mają warunki i terminy zawarte w tym porozumieniu.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w sklepie Bixel.pl jest firma RIDEA Bogdan Bramski
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z działalnością firmy RIDEA Bogdan Bramski  w tym w celu zawierania, realizacji i rozliczenia umów sprzedaży (obsługi transakcji sprzedaży towarów), a także w celach ich archiwizacji.
3. Klienci mogą przeglądać sklep www.bixel.pl oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące towarów bez uprzedniej Rejestracji oraz podawania danych osobowych.
4. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi konta w Bixel.pl oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do przesyłania Klientowi informacji o sklepie
i świadczonych przez nas usługach. Klient może
w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
5.Zarejestrowany Klient ma możliwość przeglądania
i modyfikacji danych osobowych oraz ich usunięcia
w przypadku odstąpienia od umowy a także w innych przypadkach. Sklep może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec hurtowni Bixel.pl
6. Dane Klientów mogą być udostępniane jedynie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
7. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności on-line są przekazywane spółce DialCom24 Sp. z o.o. ul.. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez Przelewy24 oraz następuje w celu obsługi (zrealizowania) przez Przelewy24 płatności za nabyte w Bixel.pl produkty, niezwłocznie po wyborze przez Klienta w Bixel.pl sposobu dokonania płatności w formie płatności on-line.    

iX. ZASTRZEŻENIA I POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
 
1. Bixel.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmian w regulaminie po uprzedniej zapowiedzi
- zmiany asortymentu bez podawania przyczyny
- zmiany cen towarów bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem,
że zamówienia złożone przed zmianą cen będą realizowane w cenach obowiązujących w dniu złożenia przez Klienta potwierdzonego zamówienia
- przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz
ich modyfikowania
- okresowego zamknięcia hurtowni

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.